شناسه خبر:59187
1401/6/2 09:35:19

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در بحث ورزش قهرمانی نیازمند این هستیم که بسترها را برای مسابقات و اردوهای ملی و فراملی فراهم کنیم.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی در جمع پیشکسوتان ورزش استان با بیان اینکه دغدغه‌مندی مدیران ارشد استان و مجمع نمایندگان در حوزه ورزش و جوانان برای ما ارزشمند است، ابراز کرد: تمام تلاش خود را برای اعتلای جایگاه ورزش استان به‌کار گرفته‌ایم و برنامه‌های خوبی در سطح استان و شهرستان‌ها داریم که امیدواریم با حمایت همه‌جانبه دست‌اندرکاران ورزش، در مسیر خود اجرا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه امروز نیازمند همت مضاعف ورزشکاران استان در حوزه‌های مختلف هستیم. تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما در اداره کل ورزش و جوانان، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی ورزشی است.

حقیقی با اشاره به اینکه خوشبختانه سالن باستانی مریانج در آستانه بهره‌برداری است، گفت: زورخانه بین‌المللی همدان نیز دارای پیشرفت قابل‌ ملاحظه‌ای است که با اختصاص اعتبار از طرف نمایندگان همدان امیدواریم در آینده نه‌چندان دور به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به تصویب 184 میلیارد اعتبار از محل سفر ریاست محترم جمهوری، اذعان کرد: امیدواریم با این اعتبارات بتوانیم بخش قابل‌ توجهی از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره استان را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در ورزش قهرمانی با تلاش‌‌های صورت‌گرفته و سابقه خوب استان همدان در رشته‌های والیبال، بسکتبال و کُشتی امیدواریم شاهد ارتقای جایگاه بیش‌ازپیش ورزش استان باشیم، گفت: در بحث ورزش قهرمانی نیازمند این هستیم بسترها را برای مسابقات و اردوهای ملی و فراملی فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های همگانی در کشور دارای جایگاه بسیار درخشان و خوبی است، اذعان کرد: همدان پتانسیل درخشش هرچه بیشتر را دارد، بنابراین باید همه بخش‌ها تلاش خود را دوچندان کنند.

حقیقی با بیان اینکه با توجه‌ به زیرساخت‌های موجود در استان می‌توانیم شرایط میزبانی مسابقات ملی را فراهم کنیم، گفت: هریک از شهرستان‌های استان دارای پتانسیل خاص خود هستند که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی لازم جهت جهش در آن‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته اعتبارات خوبی برای هیئت‌های ورزشی درحال جذب است و امیدواریم بتوانیم در هفته‌های آتی اعتباراتی در جهت رونق هرچه بیشتر هیئت‌ها به آن‌ها تزریق کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه امروز باید تلاش شود تا جامعه از خمودگی پساکرونا خارج شود، گفت: هیئت‌های ورزشی ورزشکاران سازمان‌یافته خود را افزایش دهند و در بحث برگزاری اردوها، دوره‌های مربیگری و داوری نیز اقدام کنند.

وی افزود: در بحث سازمان‌های مردم‌نهاد نیز خوشبختانه سمن‌های بسیار پویایی داریم که باید با حمایت همه‌جانبه مسئولین این مهم بیش‌ازپیش تقویت شود.

شناسه خبر 59187