شناسه خبر:63755
1401/9/23 09:30:22

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت گلف استان همدان با بیان اینکه جایگاه خوبی در فدراسیون گلف داریم گفت: در یک سال اخیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌ایم اما هدف ما افزایش مدال‌آوری در میادین مختلف است.

صالح جهانگرد با بیان اینکه هیئت گلف افتخارات ارزشمندی را برای همدان کسب کرده است اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری بیشتر به‌دنبال موفقیت‌های مداوم در مدال‌آوری هستیم.
وی با بیان اینکه جایگاه خوبی در فدراسیون گلف داریم گفت: استان همدان در رشته گلف و زیرمجموعه‌های آن مانند مینی‌گلف، وودبال و بهکاپ مربیان بسیار سطح بالایی دارد که به واسطه آن‌ها ورزشکاران توانمندی در این رشته‌ها معرفی شده‌اند.
رئیس هیئت گلف همدان با بیان اینکه این هیئت ورزشی، سابقه میزبانی از مسابقات کشوری را در کارنامه خود دارد افزود: در مسابقات کشوری المپیاد استعدادهای برتر در رشته گلف که اخیراً برگزار شد تیم استان همدان را در دو بخش دختران و پسران به تهران اعزام کردیم که همگی شاهد عملکرد خوب آنان بودند.
جهانگرد با اشاره به اینکه محمدایلیا افلاکیان ورزشکار خوش‌آتیه هیئت گلف همدان در این رویداد توانست نشان طلای مسابقات را از آن خود کند خاطرنشان کرد: امیدوارم این مجموعه با هم‌فکری و هم‌افزایی منسجم، سرمایه‌گذاری اصولی و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت، بیش از پیش در سطح کشور بدرخشد و تعداد مدال‌های قهرمانی آن در آینده افزایش پیدا کند.
وی در ادامه بیان کرد: گلف یک بازی محسوب می‌شود و تمام اعضای خانواده می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی به تمرین گلف بپردازند.
وی گفت: امکان انجام این ورزش از سنین کودکی تا کهن‌سالی وجود دارد هرچند که تحرک لازمه جوانی است اما قابلیت استمرار، تکرار مداوم و آهسته این ورزش آمادگی جسمانی را تا سنین بالا حفظ می‌کند.

شناسه خبر 63755