شناسه خبر:65361
1401/11/5 10:33:30

سپهرغرب، گروه ورزشی: قائم‌مقام باشگاه پاس همدان گفت: بدهی‌های مالی این باشگاه از زمان انتقال پاس تاکنون تمامی ندارد و به چالش بزرگی تبدیل شده است.

سیدمحمد رضوی‌پور اظهار کرد: هر روز شکایت جدید بابت طلب از باشگاه پاس به ما تحویل داده می‌شود و در این مدت فقط مدیر تسویه‌های مالی بوده‌ایم.
وی اضافه کرد: توقع مسئولان اجرایی و هواداران نیز حل مشکلات تیم و پرداخت مطالبه کادر فنی و بازیکنان است که البته حق دارند اما باتوجه به حجم هزینه‌ها و بدهی ها، باید صبوری کنند.
قائم‌مقام باشگاه پاس همدان بیان کرد: قرار نیست تیم مدیریت جدید بر بدهی‌های باشگاه پاس اضافه کند بنابراین در حال تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان و همچنین بازگشایی پنجره نقل و انتقالات هستیم.
رضوی‌پور با تأکید بر اینکه اهداف باشگاه فقط هزینه کردن برای تیم بزرگ‌سالان و پرداخت مطالبات نیست، خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه در حال عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل با نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در زمینه‌های کسب وکار، اشتغال‌زایی و فرهنگی ورزشی هستند ضمن اینکه در روزهای اخیر چند حامی مالی را برای کمک به تأمین بخشی از نیازهای تیم جذب کرده‌ایم که به‌زودی رونمایی می‌شوند.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان اجرایی استان همدان و هواداران در مسیر حمایت از برنامه‌ها و اهداف مدیریت باشگاه همگام باشند، افزود: ایجاد تنش و حاشیه فقط باشگاه را از اهداف اصلی خود دور می‌کند و ما اینجا هستیم تا شرایط را بسازیم ضمن اینکه به‌زودی مطالبات بازیکنان و مربیان را براساس قراردادها پرداخت می‌کنیم.
قائم‌مقام باشگاه پاس همدان پاس را فراتر از یک باشگاه شناخته شده در سطح ملی دانست و گفت: پاس با سابقه قهرمانی در آسیا و چندین دوره در لیگ فوتبال کشور باید در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی فعالیت کند.
   تفاهم نامه باشگاه پاس با مؤسسه معاصر تهران
رضوی‌پور با اشاره به عقد تفاهم‌نامه بین مؤسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران و باشگاه پاس همدان گفت: این اقدام به‌منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی و ورزشی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در داخل و خارج از کشور، برگزاری همایش‌های مختلف به‌ویژه دیپلماسی ورزشی در سطح بین‌المللی برای ارتقای سطح باشگاه پاس همدان در سطح بین‌المللی انجام شد.
وی ادامه داد: تلاش ما توسعه پایدار در امور مختلف باشگاه اعم از مالی، فرهنگی و ورزشی است و می‌کوشیم دامنه همکاری با برندهای معتبر تجاری و بین‌المللی را افزایش دهیم.

شناسه خبر 65361