شناسه خبر:67284
1401/12/24 15:43:00

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ایلام گفت: 58 جایگاه عرضه سوخت جهت خدمت به مسافران نوروزی مهیا شده است.

علی‌اصغر چاغروندی از آمادگی 58 جایگاه CNGجهت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: منطقه‌ایلام با دارا بودن 49 جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز و 24 نقطه عرضه سی آن جی آمادگی خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی را دارد که موقعیت مکانی و اطلاعات این جایگاه‌ها در اپلیکیشن پمپ بنزین یاب (سامانه باک) بارگذاری شده است.
وی افزود: گروه‌های نظارتی عملیاتی از ستاد تهران نیز در طول تعطیلات نوروزی از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان بازدید و عملکرد منطقه را بررسی خواهند کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ایلام در ادامه بیان کرد: ضمن تشکیل گروه‌های بازرسی گلگشت نوروزی جهت بازدید از وضعیت جایگاه‌ها، آماده ارئه خدمات مطلوب به هموطنان و مسافران نوروزی است و کارکنان، صنف جایگاه‌داران و ناوگان حمل ‌‎و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه تلاش خواهند کرد همه روزه و به‌صورت شبانه‌روزی به‌ویژه در ایام نوروز خدمتی مطلوب برای مسافران فراهم کنند.
چاغروندی در پایان گفت: استفاده از کارت سوخت شخصی در هنگام سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت ضروری است و در صورت جاماندن کارت سوخت در جایگاه برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی https://scs.niopdc.irمراجعه و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان 09627 تماس حاصل کنید.

شناسه خبر 67284