شناسه خبر:70630
1402/4/4 08:40:59

سپهرغرب، گروه خبر: شهید احسان سلگی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است سرنگونی منافقین به وحدت و یکپارچگى شما بستگى دارد، مبادا متفرق شوید به ریسمان استوار خدا چنگ زنید.

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.
عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.
حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.
بسم الله الرحمن الرحیم
ولاتحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
مپندارید کسانى که در راه خدا کشته مى‌شوند مردگانند بلکه آنان زندگانند و نزد خداى خود روزى می‌خورند.
خدایا! از آن واهمه دارم که مبادا در مقابل دشمن بترسم و پاهایم بلرزد و جزو سربازان تو قرار نگیرم در حالی که همیشه این را زیر لب زمزمه می‌کنم اللهم اجعلنى من جندک هم الغالبون.
معبود من! چطور مى‌توانم زنده باشم و نفس بکشم در حالی که همه دوستان پر کشیده‌اند و به سوى تو پرواز کرده‌اند؟.
با درود فراوان بر حضرت مهدى و نایب بر حقش امام خمینى و با سلام بر رزمندگان سلحشور اسلام و با سلام و درود بر امت شهیدپرور و با سلام بر شهیدان از کربلاى حسینى گرفته تا کربلاى ایران و با سلام فراوان بر شهیدان گلگون کفن روستاى شهرک.

شناسه خبر 70630