شناسه خبر:83143
1403/3/9 17:16:22

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان توسط ۲۳۳ دستگاه نفتکش تامین و توزیع می‌شود.

جهانبخش نوکانی روز چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط توپوگرافی و سردسیر بودن استان، تامین و توزیع سوخت در مناطق سخت گذر به تدریج انجام می شود.

وی از فعالیت ۶ شرکت حمل و نقل فرآورده نفتی در استان خبر داد و افزود: سوخت مورد نیاز بخشهای مختلف صنعتی، کشاورزی، تولیدی و خانوارهای نفت سفید سوز توسط این شرکت تامین می شود و تاکنون مشکلی در این زمینه وجود نداشته است. 

نوکانی گفت: وجود ناوگان حمل ونقل ایمن و فعال مستلزم هرگونه فعالیت صنعتی و خدماتی بوده و با زحمات رانندگان نفتکش سوخت مورد نیاز خانوارها، نیروگاه سنندج، صنایع، ۹۱ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۲۷۹ فروشندگی روستایی به نحو مطلوبی تامین و توزیع شد.

 

مدیران شرکتهای حمل و نقل فرآوده های نفتی و رانندگان نفتکش نیز در این جلسه با بیان نظرات و درخواست های خود در خصوص موارد مرتبط با حوزه فعالیت خود، از تعامل و حمایت های مدیر و کارکنان منطقه از رانندگان نفتکش تجلیل کرد.

شناسه خبر 83143