شناسه خبر:86611
1403/7/1 10:07:00

در این مطلب به معرفی کتاب‌ صوتی «به اندازه‌ی پولم خرید می‌کنم» نوشته شرول ویلیس هادسون با صدای نازنین مهیمنی از انتشارات قدیانی پرداخته‌ایم.


کتاب صوتی «به اندازه‌ی پولم خرید می‌کنم» جلد سوم از مجموعه 17 جلدی «داستان‌های سواد مالی» برای بچه‌ها اثر شرول ویلیس هادسون است. این اثر، داستانی کوتاه، جذاب و شنیدنی با محوریت سواد مالی است که برای کودکان گروه سنی 5 تا 7 سال با صدای نازنین مهیمنی و به کوشش آکادمی هوش مالی روایت می‌شود. نسخه چاپی این کتاب نیز در انتشارات قدیانی منتشر شده است.
این کتاب، داستان دختری به نام جیلو است که می‌خواهد برای روز تولد دوستش هدیه بگیرد. او با مادرش به فروشگاه می‌رود و مادر اجازه می‌دهد تا دختر با توجه به پولی که دارد، سلیقه دوستش و اجناسی که در فروشگاه هست، خودش برای انتخاب هدیه تصمیم بگیرد. دختر به تمام مغازه‌های پاساژ می‌رود و هر وسیله‌ای که انتخاب می‌کند به دوستش و ویژگی‌های شخصی او فکر می‌کند که آیا خوشش می‌آید یا نه.
«به اندازه‌ پولم خرید می‌کنم» یک کتاب تصویری داستانی زیبا و خواندنی درباره انتخاب، تفکر و حل مسئله است که به کودکان یاد می‌دهد چگونه با توجه به پولی که دارند، می‌توانند خرید بهتری داشته باشند. شنیدن این کتاب صوتی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید می‌تواند به دانش‌آموزان شما کمک کند پول توجیبی خود را برای روزهای مدرسه و خرید از بوفه مدرسه در زنگ‌های تفریح مدیریت کنند یا برای تهیه هدیه تولد دوستان‌شان و خرید لوازمی که دوست دارند، با توجه به بودجه خود، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشند.
**اطلاعات بیشتر:
کتاب صوتی «به اندازه‌ی پولم خرید می‌کنم» نوشته شرول ویلیس هادسون، تصویرگری کتی جانسون و ترجمه سودابه فرخنده به همت انتشارات قدیانی و آکادمی هوش مالی برای گروه سنی 5 تا 7 سال منتشر شده است. نسخه صوتی این اثر نیز با صدای نازنین مهیمنی به مدت‌زمان 11 دقیقه و 55 ثانیه تولید و در سکوی اینترنتی فیدیبو، در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

شناسه خبر 86611