شناسه خبر:10351
1398/5/2 09:02:59

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای شهر همدان در دیدار با دادستان جدید همدان گفت: تعاملات دو نهاد اجتماعی شهرداری و دادسرا می‌تواند در ایجاد رضایتمندی عمومی و اجرای صحیح و قانونمند برنامه‌های مدیریت شهری در راستای منفعت مردم و توسعه شهری، مؤثر باشد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر همدان با دادستان جدید همدان به‎منظور تبریک انتصاب وی و ایجاد تعاملات بیشتر مدیریت شهری و دادستانی دیدار کرد، ضمن قدردانی از زحمات حسن خانجانی در کمیته انطباق فرمانداری برای کمک به تصویب مصوبات شورا در این کمیته، اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت دو نهاد شهرداری و قوه قضاییه در حوزه اجتماعی تعریف می‌شود، لازم است مراودات کاری زیادی با هم داشته باشند.

وی افزود: تعاملات دو نهاد اجتماعی شهرداری و دادسرا می‌تواند در ایجاد رضایتمندی عمومی و اجرای صحیح و قانونمند برنامه‌های مدیریت شهری در راستای منفعت مردم و توسعه شهری، مؤثر باشد.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به انتصاب حسن خانجانی به‎عنوان دادستان جدید همدان، تصریح کرد: جای بسی خرسندی است که سالیان زیادی آقای خانجانی در شهر همدان خدمات شایانی را به مردم ولایتمدار ارائه کرده‎‌است؛ به همین دلیل اِشرافیت لازم بر امور شهرداری و شورا دارند که این نقطه قوتی برای مدیریت شهری است تا بتوانیم از این تجربه و تخصص بهره‌مند شویم.

گردان خاطرنشان کرد: مقرر شد با تعامل و همکاری درون‎سازمانی در فواصل زمانی مشخص، مسائل و مشکلات شهری را با دادستان در میان بگذاریم تا بتوانیم با رایزنی‌های ممکن، مشکلات را مطابق قوانین برای رفع معضلات مردم اقدام کنیم.

 

شناسه خبر 10351