شناسه خبر:1051
1397/7/11 17:27:01

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: توسعه امنیت بدون حضور و نقش‌آفرینی نیروی انتظامی امکان‌پذیر نیست.

حجت‌الاسلام محمد نقی لطفی عصر امروز در دیداربا کارکنان و فرماندهان انتظامی و پلیس مرزبانی با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی به حضار نقش نیروی انتظامی در امنیت را بی بدیل دانست و اظهار داشت: توسعه امنیت بدون حضور و نقش‌آفرینی نیروی انتظامی امکان‌پذیر نیست.

امام جمعه ایلام تلاش دشمن را برای انشقاق در داخل کشور را یادآور شد و گفت: دشمن در صدد است با ایجاد نامنی و جو عدم احساس امنیت کشور و نیروهای مسلح را به مسائل داخلی سرگرم کند اما هوشیاری مردم و مقام معظم رهبری هرگز اجازه به وجود آمدن چنین خواسته دشمن را نمی‌دهد.

وی اتحاد مردم و مسئولان امنیتی را برای ایجاد امنیت ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امنیت کالایی بی نظیر است که تولید آن حاصل زحمات شبانه روزی هزاران چشم بیدار و ذهن هوشیار است که پلیس افتخار حضور در جمع چشمان بیدار و ذهن‌های هوشیار را دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام افزود: توسعه امنیت بدون حضور و نقش‌آفرینی نیروی انتظامی امکان‌پذیر نیست و پلیس در راستای امنیت هر روز شهدای والایی را تقدیم می‌کند که این مهم عزت و اقتدار پلیس را در امنیت عیان تر می‌کند.

امام جمعه ایلام امنیت مطلوب امروز را حاصل  تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در داخل شهرها و مرزبانی در جدار مرز‌ها  عنوان کرد و گفت:

امروز در سایه این تلاش امنیت مرزهای ایلام بی نظیر و به یاری خدا در منطقه امنیت کشور بی نظیر و منحصر به فرد است.

امام جمعه ایلام ماموریت اربعین را برای استان ایلام نعمتی دانست که مردم ایلام افتخار خدامی زوار آن را دارند و خاطر نشان کرد: امر سنگین برگزاری اربعین حسینی را پلیس انجام می‌دهد که خداوند به اجرتان بیفزاید.

 

منبع : تسنیم

شناسه خبر 1051