شناسه خبر:11462
1398/6/9 08:50:06

سپهرغرب، گروه خبر: معاون پارلمانی رئیس‎جمهور با اشاره به اینکه استان ایلام هشت سال درگیر جنگ بوده‎است، گفت: مردم این استان شایسته بهترین خدمات هستند.

حسینعلی امیری پنج‎شنبه گذشته در مراسم افتتاح زیرگذر رسالت شهر ایلام، اظهار کرد: هشت سال ایلام درگیر جنگ بود و عملاً مجالی برای کار عمرانی در این دیار نبوده‎است.

وی افزود: اما مردم این دیار لحظه‎ای در دفاع از کشور کم نگذاشتند؛ آن‌ها دین خود را به نظام، انقلاب و کشور ادا کرده‎اند و امروز نوبت ما است که جواب این همه رشادت، فداکاری و ایثارگری ایلامیان را بدهیم.

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور تصریح کرد: امروز 229 پروژه به‎مناسبت هفته دولت در ایلام افتتاح و کلنگ‎زنی می‌شود.

امیری یادآوری کرد: قسمت اعظم پروژه‌های مهم استان در سفر رئیس‎جمهور محترم به استان ایلام افتتاح و کلنگ‎زنی می‌شود و این حداقل کاری است که می‌توانیم در مقابل عظمت و شکوه مردم این استان انجام دهیم.

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم دز این فرصت از یک سال کار و تلاش مسؤولان استان و در رأس آن‎ها استاندار پرتلاش و توانمند ایلام تشکر و قدردانی کنم.

شهردار ایلام نیز در این آیین گفت: برای این پروژه بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری و عمرانی استانی هزینه شده‎است.

طالب صادقیان عنوان کرد: طرح زیرگذر رسالت 450 متر طول و مساحت عرشه 600 مترمربع طی 16 ماه اجرایی شده‎است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش مهمی از ترافیک داخل شهر ایلام حل می‌شود.

 

شناسه خبر 11462