شناسه خبر:12116
1398/6/31 10:07:56
نایب‌رئیس جامعه هتلداران کشور عنوان کرد:

اجلاس جهانی راه ابریشم پلی برای رونق گردشگری همدان

سپهرغرب، گروه خبر: نایب‌رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم، سبب رونق گردشگری استان همدان خواهد شد.

به گزارش گروه رسانه‎ای سپهر، شهرام شیروانی با بیان اینکه خوشبختانه طی سال‌های اخیر برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در همدان موجب شده تا نگاه جهانیان به این استان سوق داده شود، اظهار کرد: باید از فرصت‌های به‌دست‌آمده بیشترین بهره را برد.

وی با اشاره به اینکه همدان ظرفیت‌های بسیاری برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت زیرساخت‌های اقامتی و خدماتی استان مطلوب بوده و همدان می‌تواند سالانه پذیرای همایش‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری باشد.

مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر حضور سران یونسکو در همدان را یک فرصت بی‌نظیر برشمرد و بیان کرد: در سال گذشته حضور دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی در همدان باعث شد تا از نگاه‌های منفی نسبت به ایران کاسته شود.

شیروانی تصریح کرد: حضور سران یونسکو در همدان نیز سبب خواهد شد تا بار دیگر نگاه‌ها به ایران به‌عنوان یک مقصد آمن گردشگری متمرکز شود.

وی با بیان این موضوع، اذعان کرد: موضوع ثبت جهانی آثار تاریخی و طبیعی استان نیز از مسائل بسیار مهم است که برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم می‌تواند به این مهم کمک کند.

نایب‌رئیس جامعه هتلداران کشور در پایان سخنان خود، تأکید کرد: ثبت جهانی آثار استان تأثیر بسزایی در توسعه گردشگری همدان در حوزه‌های مختلف دارد.

شناسه خبر 12116