شناسه خبر:12158
1398/7/1 10:13:07
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

انقلاب اسلامی امنیت کشورهای منطقه را هم تامین می کند

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز جمهوری اسلامی در امنیت دائم قرار دارد و حتی امنیت کشورهای منطقه را نیز تأمین می‌کند.

آیت‌الله شیخ مصطفی علما روز گذشته در رژه مشترک یگان‌های نمونه سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دفاع مقدس را سرمایه ارزشمند انقلاب دانست و اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، نباید بگذاریم دفاع مقدس از یادها برود.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یعنی هشت سال ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و بدخواهی؛ دفاع مقدس پدیده‌ای تاریخی شده‎است که توانسته کمر دشمنانش را بشکند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دفاع از جمهوری اسلامی ایران تنها دفاع از آب و خاک نبوده، ادامه داد: جوانان بدانند که در کنار آن دفاع از فرهنگ، اصول اعتقادی و دفاع از واقعیت‌های انقلاب نیز بود.

علما با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس و باور به مقاومت، اذعان کرد: امروز مقاومت و ایستادگی، آمریکا و فرعون زمان را منزوی کرده و این برای همگان واضح و مبرهن است.

امام‎جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در امنیت دائم قرار دارد و حتی امنیت کشورهای منطقه را نیز تأمین می‌کند، خاطرنشان کرد: اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به‎عنوان ابرقدرت در دنیا مطرح است، حرف گزافی نیست، واقعیت دارد و توانسته ابرقدرت‌های دیگر را انگشت‎به‎دهان بگذارد.

گفتنی است؛ آغاز برنامه هفته دفاع مقدس با شعار «ما پیروزیم» به رسم همه‎ساله با رژه مشترک یگان‌های نمونه سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم‌زمان با سراسر کشور در بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام‎جمعه کرمانشاه و جمعی از فرماندهان عالی‎رتبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی استان کرمانشاه ازجمله ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این آئین باشکوه نظامی، یگان‌های نمونه‌ای از نیروهای زمینی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با انجام یک رژه منسجم و هماهنگ، گوشه‌ای از توان عملیاتی و دفاعی استان را در دفاع از نظام مقدس اسلامی به جهانیان نشان دادند.

 

شناسه خبر 12158