شناسه خبر:12363
1398/7/6 10:51:47

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تدابیر ویژه برای دیدار جام حذفی خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، سید علی کریمی اظهار کرد: تیم‌های فوتبال خیبر و سپاهان اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، هشت مهر در ورزشگاه تختی به مصاف هم می‌روند.

وی با بیان اینکه این بازی از جهاتی برای ما مهم است، تصریح کرد: سال‌هاست که در یک دیدار رسمی، میزبان تیم‌های سطح اول کشور نبوده‌ایم.

کریمی افزود: جلسات بسیاری در این خصوص برگزار کرده‌ایم و تمام هدفمان این است که با تدابیر اتخاذ شده، مشکلی در خصوص میزبانی نداشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان یادآوری کرد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف انجام شده و بیشتر آن‎ها پای کار آمده‌اند و امیدواریم مشکلی رخ ندهد.

وی با بیان اینکه پیش از دیدار با سپاهان در مراسمی از اعضای تیم خیبر تجلیل می‌کنیم، خاطرنشان کرد: این تیم با کسب 6 امتیاز از دو بازی، شرایط خوبی در لیگ دسته دوم دارد و امیدواریم در این فصل بتواند جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کند.

تیم خیبر در جام حذفی سال 65 دست به کار بزرگی زد و در دور سوم با حذف پرسپولیس با تک گل رضا محمدی‌اصل تا فینال صعود کرد و در دیدار نهایی مغلوب ملوان بندر انزلی شد.

شناسه خبر 12363