شناسه خبر:12430
1398/7/8 08:52:36

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: خیران همدانی از ابتدای سال جاری تاکنون پنج میلیارد و 252 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

پیمان ترکمانه با بیان اینکه صدقات در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با 6 درصد رشد همراه بوده است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری مردم شریف و سخاوتمند استان پنج میلیارد و 252 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: افزایش میزان صدقات درحالی محقق شده که دو هزار و 24 صندوق بزرگ در معابر، 874 صندوق در اماکن و 6 هزار و 54 صندوق صدقات کوچک به‌دلیل کاهش میزان گردش وجه نقد در جامعه جمع‌آوری‌ شده و درتلاش هستیم تا با دریافت صدقات مردم شریف و نیکوکار استان از طریق روش‌های نوین و غیر حضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان عزیز ارائه کرده و شرایط پرداخت صدقات را برای عموم هم‌استانی‌های عزیز تسهیل کنیم.

ترکمانه با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون تلفن گویای 0968877، نصب نرم‌افزارهای کاربردی سکه و سنا، ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 8877، پرداخت از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان یا خودپرداز، وارد کردن کد #081*8877* در تلفن همراه و یا با ورود به سایت www. emdad.ir، نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با اشاره به نحوه هزینه‌کرد صدقات جمع‌آوری‌شده، ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

 

شناسه خبر 12430