شناسه خبر:12490
1398/7/9 09:03:48

سپهرغرب، گروه خبر: جایگاه‌های سوخت‌رسانی منطقه همدان برای ارائه خدمت مطلوب و شبانه‌روزی به زوار اربعین آمادگی کامل دارند.

موقعیت جغرافیایی ویژه و محوریت حمل‌ونقل کالا و خدمات و جابجایی شهروندان از مبادی شمال و مرکز به مقاصد استان‌های جنوبی و غربی کشور و کشور همسایه عراق به استان همدان جایگاهی منحصربه‌فرد بخشیده‌است.

با عبور بزرگ‌راه‌های مواصلاتی از این خطه به طرف استان‌های مرزی، همدان به کریدور شمال و مرکز به جنوب و غرب و بالعکس تبدیل شده‌است که این موضوع برای استان‌های همجوار و مرزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مدیر شرکت پخش منطقه اظهار کرد: تمام جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان به‌خصوص آن‌هایی که در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارند مهیای استقبال از کاروان‌های عمومی و شخصی زیارت عتبات عالیات هستند.

امین روستایی ادامه داد: دو باب جایگاه در مسیر رفت و دو باب جایگاه در مسیر برگشت نفت‌گاز یارانه‌ای را در اختیار وسایل نقلیه عمومی کاروان‌ها قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که به تعداد این جایگاه‌ها اضافه کنیم، از این رو پیشنهاد افزایش دو باب جایگاه دیگر به مرکز ارسال شده‌است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به نظارت عالیه از سوی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر مجتمع‌های بین راهی در تجهیز امکانات جانبی و رفاهی، خاطرنشان کرد: بازرسی‌های مستمر در طول ایام تردد زوار از وضعیت کمی و کیفی فرآورده تحویلی بدون وقفه برنامه‌ریزی شده و انجام خواهد شد.

روستایی در پایان گفت: عشق به خدمت به زائران حضرت اباعبدالله (ع) در میان کارکنان و اقشار وابسته به این مجموعه موج می‌زند و با چهره‌ای گشاده و روی باز، کاروان‌های اعزامی سفر اربعین با ارائه معرفی‌نامه معتبر، گازوئیل یارانه‌ای مورد نیاز خود را به سهولت دریافت خواهند کرد.

شناسه خبر 12490