شناسه خبر:12601
1398/7/12 19:46:47

امام جمعه سنندج از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح کشور در دفاع از جان و مال و ناموس مردم تقدیر کرد و گفت: روند توسعه و تعالی جامعه در گرو تلاش‌های نیروهای مسلح است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: خداوند متعال به پیامبر امر فرموده است که قرآن برنامه سعادت دنیا و آخرت برای همه مسلمانان است.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته گفت: در هفته استاندارد قرار داریم و امیدواریم تولیدکنندگان در راستای ارتقای کیفیت تولیدات خود گام بردارند تا شاهد توسعه اقتصادی جامعه باشیم.

امام جمعه سنندج همچنین با انتقاد از محتکرکنندگان دارو و افراد کم‌فروش که در معاملات خود کم‌فروشی می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: اگر افرادی در این خصوص گام بردارند خائن به مردم هستند.

وی افزود: کم‌فروشان مورد نفرین خداوند متعال هستند و امری بسیار ناپسند است.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته اظهار کرد: یازدهم تا هفدهم مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است لذا این هفته را به خادمان عرصه نظم و امنیت جامعه تبریک می گوییم.

ماموستا خدایی افزود: حراست از جان و مال و ناموس مردم از جمله خدمات نیروهای مسلح کشور است و همه ما قدردان تلاش‌های نیروهای مسلح هستیم.

 


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 12601