شناسه خبر:12700
1398/7/15 09:40:47

سپهرغرب، گروه خبر: آثار نقاشی هنرجویان کودک با مشارکت حوزه هنری کردستان به‌مناسبت روز جهانی کودک در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، مدیر و مدرس آموزشگاه هنرهای تجسمی هنرسرای سنندج گفت: آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی هنرسرا از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است و در بخش‌های مختلف با حضور هنرمندان و اساتید شناخته‌شده استان در رشته‌های خوشنویسی، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، نقاشی، طراحی و نقاشی کودک به آموزش هنرجویان و علاقه‌مندان می‌پردازد.

آیدا قادری با قدردانی از حمایت‌های حوزه هنری استان کردستان از فعالیت‌های هنری، اظهار کرد: در این مدت با حمایت حوزه هنری دو نمایشگاه گروهی با تعدادی از آموزشگاه‌های سنندج توانمندی‌های هنری هنرآموزان این آموزشگاه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت که ضمن تشویق هنرجویان، فرصتی فراهم شد تا آثار هنری هنرجویان در معرض داوری اساتید قرار گیرد.

وی افزود: امسال با عنایت صورت‌گرفته فرصتی فراهم شد تا تلاش‌های هنرجویان کودک این آموزشگاه در رده سنی پنج تا هشت سال را در قالب 56 اثر نقاشی و در 28 تابلو حاصل تلاش‌های 23 هنرجوی کلاس نقاشی کودک، به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک در گالری سوره مهر حوزه هنری به معرض نمایش بگذاریم.

مدیر و مدرس آموزشگاه هنرهای تجسمی هنرسرای سنندج ادامه داد: این نمایشگاه یکشنبه 14 مهرماه ساعت 16 افتتاح شد و تا 20 مهرماه همه‌روزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 10 تا 12 و 16 تا 20 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

قادری یادآور شد: به‌مناسبت روز جهانی کودک با هماهنگی حوزه هنری استان در روزهای 16 و 17 مهرماه دو ورک‌شاپ آموزشی نقاشی کودک در محل این نمایشگاه ویژه دانش‌آموزان تعدادی از مدارس سنندج نیز برگزار می‌شود تا ضمن شناسایی استعدادهای هنری این دانش‌آموزان، زمینه‌های لازم آموزش آنان نیز به گونه‌های مختلف فراهم شود.

وی با دعوت از تمامی علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه، بیان کرد: تلاش ما این است تا ضمن شناسایی استعدادهای هنری زمینه بروز خلاقیت‌های کودکان را در قالب هنر فراهم کنیم.

 

شناسه خبر 12700