شناسه خبر:13042
1398/7/25 08:25:32

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: پرواز عتبات عالیات یکی از مهمترین درخواست‌های مردم از فرودگاه همدان است که در حال پیگیری است.

در جلسه اخیر استاندار همدان با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد برنامه‌ریزی برقراری پرواز همدان ـ کیش و بالعکس به صورت هفتگی در فرودگاه همدان صورت گیرد.

از دیگر مصوبات جلسه با وزیر راه اختصاص یک فروند هواپیمای «آر جی» به فرودگاه همدان بود و طبق دستور وزیر راه و شهرسازی این هواپیما برای مسیرهای مختلف پروازی به فرودگاه همدان اختصاص پیدا می‌کند.

برقراری پرواز همدان  ـ مشهد و بالعکس که اکنون نیز از فرودگاه همدان انجام می‌شود از دیگر مصوبات بود که قرار است این پرواز دو نوبت در هفته باشد.

بر این اساس مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان اظهار کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته از ماه آینده پرواز کیش ـ همدان و بالعکس راه‌اندازی می‌شود.

حمیدرضا صائمین با بیان اینکه پرواز مشهد ـ همدان نیز اکنون انجام می‌شود بیان کرد: پرواز عتبات عالیات یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم از فرودگاه همدان بوده که در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی پرواز عتبات نیازمند همکاری حج و زیارت هستیم گفت: جلسه‌ای با استاندار داریم و این موضوع پیگیری می‌شود اما فرودگاه برای پرواز عتبات مشکلی ندارد و نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مرتبط است.

شناسه خبر 13042