شناسه خبر:13201
1398/8/1 08:38:04

سپهرغرب، گروه خبر: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کمک 135 میلیون تومانی این اداره به موکب‌های اربعین در ملایر خبر داد.

حمیدرضا نوروزی با اشاره به برپایی 6 موکب اربعین در ملایر اظهار کرد: این موکب‌ها فعالیت خود را از 15 مهرماه آغاز کردند و همچنان در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی از کمک‌های اداره اوقاف با اخذ مجوز پنج موکب خبر داد و گفت: در راستای کمک به موکب‌های شهرستان ملایر 135 میلیون تومان برای خرید برنج، گوشت، روغن، حبوبات، رب، پیاز و... هزینه شده است به علاوه اینکه در سایر تجهیزات شامل نصب بنر، داربست و... نیز کمک کردیم.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه عمده این کمک‌ها به موکب فاطمه الزهرا(س) بوده است افزود: طی چند روز گذشته توسط سه موکب روستای توجغاز، روستای آورزمان و موکب فاطمه الزهرا(س) بیش از یکصد هزار وعده غذا بین زائرین اربعین توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه موکب فاطمه الزهرا(س) و روستای حسین‌آباد تا دو روز آینده نیز برای خدمت‌رسانی به زائران فعال هستند تصریح کرد: حدود 5 هزار نفر نیز از ابتدای فعالیت موکب‌ها در سه موکب شهرستان و امامزاده عبدالله(ع) ملایر اسکان داده شدند و همچنان آمادگی اسکان زائران را داریم.

شناسه خبر 13201