شناسه خبر:14183
1398/9/5 10:21:36
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

ملت ایران در حوادث اخیر اجازه موج‌سواری به دشمنان را ندادند

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمن در حوادث اخیر به‌ دنبال دوقطبی کردن ملت در داخل کشور بود، گفت: ملت هوشیار ایران اجازه موج‌سواری به دشمنان را ندادند.

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان پیش از ظهر روز گذشته در جمع مردمی که در محکومیت اغتشاشات اخیر و اعلام حمایت از انقلاب اسلامی به راهپیمایی پرداختند، اظهار کرد: کرمانشاه یعنی این صلابت و حضور مردم نه آن چند نفر انسان جاهل و خرابکار.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: این حضور به معنای تجدید بیعت با شهدا و انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر آمریکا در ذلیل‌ترین دوران خود قرار دارد و خود نیز به آن معترف هستند.

جلیلیان عقب‌نشینی آمریکا از نقاط مختلف، شکست طرح‌های متفاوت آنان، عدم توان مقابله با کشورمان‌ در جریان سقوط پهپاد، بی‌نتیجه بودن جنگ یمن، در معرض نابودی قرار داشتن تلاویو و حیفا و غیره را نشان از ضعف آمریکا دانست و تأکید کرد: هر روز شاهد ضعف آمریکا در مقابل مقام معظم رهبری و صلابت روزافزون ملت اسلامی هستیم.

وی بیان کرد: دشمن در وقایع اخیر شرایط را فراهم‌‌ دید و سعی کرد با موج‌سواری به اهدافش برسد و از مهم‌ترین اهدافش ایجاد دو قطب بین مسئولان و مردم بود که ملت هوشیار با جدایی صف خود از اشرار، این اجازه را به دشمنان ندادند.

جلیلیان ادامه داد: مقام معظم رهبری با مواضع حکیمانه و شجاعانه خود و تأیید تصمیم سران قوه، بار دیگر خودشان مایه گذاشتند و سبب شدند توطئه دشمن خنثی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن انتقاد از تصمیم ناگهانی سران قوه و ناشیانه دانستن آن، از دولت خواست طرح‌های این‌چنینی را با دقت بیشتری اجرا کند و گفت: زمان اجرا و عدم آگاهی مردم و نخبگان سبب شد ذهن مردم مشوش شود و عده‌ای سوء‌ استفاده کردند.

وی در پایان از مسئولان خواست بر عهد خود در مورد تقسیم سود حاصل از گران شدن بنزین در بین مردم، پایبند باشند.

شناسه خبر 14183