شناسه خبر:14631
1398/9/13 08:40:24

سپهرغرب، گروه خبر: مسؤول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: هشت نفر از خدام و هیئت‌امنای امامزادگان همدان در اهمیت به برپایی نماز تجلیل شدند.

رامین غلامی از انتخاب اداره اوقاف و امور خیریه استان به‌عنوان دستگاه برتر نماز خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه اداره اوقاف استان از سامانه سجاده کشور موفق به کسب امتیاز کامل شده‌است.

وی با اشاره به اینکه روزهای اخیر مراسمی به این مناسبت در استانداری برگزار و از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تجلیل شد، افزود: در این مراسم از هشت نفر از خدام و هیئت‌امنای برتر استان نیز تجلیل به عمل آمد.

مسؤول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان، بیان کرد: آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده یحیی (ع)، امامزاده شاهزاده محمد (ع) نهاوند، امامزاده ناصر (ع) تویسرکان و امامزاده عبدالله (ع) روستای چارلو کبودراهنگ در راستای اهمیت به برگزاری نماز، برتر شدند.

وی با بیان اینکه نماز در دین اسلام والاترین فریضه بعد از ولایت بوده و شرط قبولی دیگر اعمال نیک انسان، این است که نماز مورد قبول واقع شود، خاطرنشان کرد: در روایات آمده «کسی که نماز را سبک بشمارد مورد شفاعت اهل‌بیت (ع) قرار نخواهد گرفت».

غلامی با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان سعی کرده نماز اول وقت را در ادارات برپا کند، اذعان کرد: برپایی نمازهای جماعت در امامزادگان نیز همواره مورد توجه بوده‌است.

 

شناسه خبر 14631