شناسه خبر:14877
1398/9/19 11:46:28

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان از استمرار سوخت رسانی به مناطق سردسیر و صعب العبور این استان خبر داد.

پیمان بهرامی روز گذشته در گفتگو با رسانه‌ها گفت: در پی بارش‌های اخیر در برخی نقاط استان، سوخت‌رسانی به مناطق سردسیر و صعب‌العبور لرستان با تمام قوت ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش برف سنگین در بیشتر نقاط استان به خصوص روستاهای تابعه شهرستان‌های ازنا و الیگودرز، گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان، عملیات سوخت‌رسانی به روستاهای سردسیر و صعب‌العبور این شهرستان‌ها به نحو مطلوب در حال انجام بوده و حتی برف و یخبندان هم نتوانست در سوخت‌رسانی به این مناطق وقفه ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان به پیگیری این شرکت برای تامین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی که گاز طبیعی ندارند اشاره و اعلام کرد: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در فصل سرما، شهرهای سردسیر استان برای تامین سوخت مورد نیاز خود مشکلی نخواهند داشت.

بهرامی، تصریح کرد: با توجه به فصل سرما برای رفاه حال 40521 خانوار مصرف کننده نفت سفید تحت پوشش در استان این شرکت اقدام به اعلام و توزیع 4 مرحله سهمیه کالابرگ نفت سفید از ابتدای امسال کرده و مهلت اعتبار این کالابرگ‌های اعلامی تا پایان سال جاری است.

وی با اشاره به پیگیری این شرکت برای تامین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی و شهری که گاز طبیعی ندارند، اظهار داشت: شرکت ملی پخش منطقه لرستان با دارا بودن 309 فروشندگی فعال در سطح استان و مناطق سخت گذر آمادگی تامین سوخت مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی را داشته و به صورت روزانه از فروشندگی‌های یاد شده گزارش‌های فروش و یا نیاز گرفته شده و موارد مورد نیاز مورد بررسی و اقدام قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان با بیان اینکه هم اکنون به صورت روزانه انواع فرآورده نفتی به نقاط مختلف استان ارسال می‌شود، افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتی با بهره گیری از 290 دستگاه نفتکش جاده پیما انجام و تمهیدات لازم برای آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی استان در فصل سرما اندیشیده شده است.

بهرامی، اظهار امیدواری کرد: با توجه به اقدامات و تدابیر موجود، در فصل سرما شهرهای سردسیر استان برای تامین سوخت مورد نیاز خود با مشکلی مواجه نخواهند بود.

شناسه خبر 14877