شناسه خبر:14981
1398/9/21 10:52:05

سپهرغرب، گروه ایران و جهان: مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در جریان سفر به تهران، با مقامات وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات خارجی ایران درباره تقویت همکاری‌های در زمینه مبارزه با تروریسم و مقابله با تهدیدات مشترک امنیتی گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «تاس»، "سرگئی ناریشکین" مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه، در جریان سفر خود به تهران، با مقامات وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات خارجی ایران درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه در عرصه مبارزه با تروریسم گفت‌وگو کرد.

"سرگئی ایوانف" سخنگوی سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه در این باره توضیح داد: « مدیر آژانس اطلاعاتی روسیه در این سفر با مقامات وزارت اطلاعات ایران و سازمان اطلاعات خارجی این کشور در مورد تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه مبارزه با تروریسم بین‌المللی و مقابله با تهدیدات مشترک برای امنیت فدراسیون روسیه و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کرده است.»

به گفته وی، ناریشکین همچنین با "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی (پارلمان ایران) نیز دیدار و مذاکره کرد. طرفین در این نشست درباره مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین همکاری‌های دوجانبه بین روسیه و جمهوی اسلامی تبادل نظر کردند.

شناسه خبر 14981