شناسه خبر:1503
1397/7/26 09:42:51
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تاکید کرد:

لزوم سوخت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و افزایش تردد خودروها تمهیدات لازم برای دسترسی مراجعه‌کنندگان به امکانات رفاهی و سوخت‌رسانی مطلوب مد نظر قرار گیرد و شایسته است هر مساعدتی در زمان توقف موقت مراجعین معمول شود لذا فعالیت مستمر در امر نظافت و ایجاد شرایط مناسب برای اقامه نماز از سوی جایگاه‌داران مورد انتظار است.
به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در نشست روز سه شنبه گذشته، که در محل سالن اجتماعات شرکت و با حضور مدیر و مسئولان منطقه و مالکان 108 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی ان جی برپا شد. ضمن تقدیر و تشکر از همکاری جایگاه‌داران در راستای پیشبرد اهداف شرکت و دولت، بر تداوم این حسن ارتباط متقابل در راستای اصل مهم مشتری‌مداری و خدمت صادقانه به مردم تأکید کرد.
وی با اشاره به تغییرات و اختلاف قیمت فرآورده‌های نفتی در داخل و نقاط مرزی، حساسیت نظارت و مسئولیت خطیر صیانت از سرمایه ملی از سوی کارگزاران دولت و مالکان جایگاه‌ها را بسیار جدی خواند و بر تجهیز و به‌روزرسانی همه امکانات برای حذف پدیده مذموم عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت از طریق جایگاه‌ها تاکید کرد.
مدیر منطقه همدان وارد آوردن ضربه به اقتصاد کشور در شرایط حساس کنونی و اوج‌گیری تحریم‌های ظالمانه را از خطوط قرمز شرکت دانست و گفت برماست که بی هیچ اغماضی با هرگونه کوتاهی یا سهل‌انگاری در عرضه سوخت در جایگاه‌ها برخورد قاطعانه کنیم و پای آبروی چندین ساله قشر زحمتکش جایگاه‌دار و کارکنان منطقه بایستیم.
روستایی افزود: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و افزایش تردد خودروها تمهیدات لازم برای دسترسی مراجعه‌کنندگان به امکانات رفاهی و سوخت‌رسانی مطلوب مد نظر قرار گیرد و شایسته است هر مساعدتی در زمان توقف موقت مراجعین معمول شود لذا فعالیت مستمر در امر نظافت و ایجاد شرایط مناسب برای اقامه نماز از سوی جایگاه‌داران مورد انتظار است.
درخاتمه این جلسه مدیر منطقه همدان همراه با معاونین به سوالات، نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شده پاسخ و راهنمایی لازم را ارائه دادند.

شناسه خبر 1503