شناسه خبر:15475
1398/10/3 08:41:44

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از اجتماع بزرگ انقلابیون جوان همدان با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان در قالب «خیزش هسته‌های مسئله‌محور» خبر داد.

طیب فریادرس با بیان اینکه اجتماع انقلابیون جوان از سال 95 به همت بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود اظهار کرد: در سال جاری نیز اولین اجتماع بزرگ انقلابیون جوان فردا سوم دی‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وجه تمایز این اجتماع بزرگ این است که با موضوع خیزش هسته‌های مسئله‌محور برگزار خواهد شد افزود: این موضوع از این نظر مورد توجه قرار گرفته که یاست سازمان بسیج دانشجویی در کشور به حل مسائل و مشکلات استان‌ها تاکید و حساسیت ویژه‌ای دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان تصریح کرد: هسته‌های حل مسئله در قالب پژوهشی، مطالبه‌گری، اقدام میدانی و در نهایت فضای پیگیری به دنبال حل مشکلات خاص هستند که این موضوع در استان همدان نیز دنبال می‌شود.

وی در ادامه به شناسایی 50 مسئله در استان اشاره کرد و گفت: مشکلاتی در حوزه صنعت، کشاورزی، معدن، مسائل اجتماعی و مسائل شهری در استان همدان شناسایی شده و دانشگاه‌ها موضوعات خود در این بین انتخاب کرده‌اند.

فریادرس با بیان اینکه در این اجتماع بزرگ رویکرد و تأکید ما بر حل مشکلات موجود اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... در استان است خاطرنشان کرد: بین جوانان بسیجی در استان انسجام خوبی را به همراه شور و نشاط بالا برای پیگیری مشکلات شاهد هستیم که امیدواریم با این روحیه بتوانیم به سهم خود بخشی از مشکلات را رفع و رجوع کنیم.

شناسه خبر 15475