شناسه خبر:15643
1398/10/7 09:50:40

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی بیات روز گذشته در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه نهم دی در ملایر اظهار کرد: در هفته «بصیرت و میثاق امت با ولایت» از نهم تا نوزدهم دی‌ماه برنامه‌های متنوعی در شهرستان ملایر با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه‌ کتاب، نمایش‌ خیابانی، نشست‌های بصیرتی و سخنرانی‌ روشنگری در خصوص انتخاب اصلح را از جمله این برنامه‌ها دانست و گفت: با توجه انتخابات پیش رو سخنرانان مراسم نهم دی‌ماه نباید به هیچ نماینده و یا کاندیدای انتخاباتی وابسته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در ملایر تصریح کرد: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد جامع شهر ملایر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سخنران مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه ابراهیم عزیزی معاون طرح، برنامه و بودجه‌ معاونت راهبردی قوه قضاییه خواهد بود.

امام جمعه ملایر نیز نهم دی‌ماه را از روزهای ممیز بین نیروهای انقلابی و غیر انقلابی و شاخص برای تشخیص این موضوع دانست و افزود: وظیفه ما در مورد حماسه نه دی این است که واقعیات را مردم بگوییم که الحمدلله راه مشخص و تابلو مبرهن است.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه ولایت فقیه محور حکومت اسلامی است، تبعیت از ولایت و حمایت از منویات ایشان را یک اصل اساسی برشمرد و تصریح کرد: اگر انقلابی هستیم باید پای این انقلاب بمانیم.

وی تأکید کرد:‌ در نظام اسلامی ما تعلق خاطر به شخص نداریم تعلقات ما مربوط به اهداف مقدس اسلامی و آرمان‌های آن است.

امام جمعه ملایر اضافه کرد: انشاءالله نهم دی‌ماه امسال نیز مردم به دشمنان و فتنه‌گران نشان خواهند داد از اهداف و آرمان‌های انقلاب و خون شهدا دست نخواهند کشید.

 

شناسه خبر 15643