شناسه خبر:15704
1398/10/8 09:08:30

سپهرغرب، گروه خبر: در نخستین همایش مدیریت، نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی در آذربایجان شرقی از «دستورالعمل مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی» رونمایی شد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان؛ آیین افتتاح دبیرستان ماندگار آیت‌الله طالقانی (ره) تبریز و نخستین همایش مدیریت، نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی در آذربایجان شرقی برگزار شد که در این همایش، «دستورالعمل مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی» با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و معاون عمرانی وزارت آموزش‌وپرورش، خیران مدرسه‌ساز و استاندار آذربایجان شرقی رونمایی شد.

محورهای همایش، «مدیریت و استراتژی‌های نگهداری و تعمیر»، «فناوری و رویکردهای نوین در نگهداری و تعمیرات» و «نگهداری و تعمیرات در حوزه‌های کاربردی» پیش‌بینی شده بود.

اهداف این همایش شامل «بالا بردن عمر مفید فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی»، «افزایش سطح ایمنی، بهداشت و آسایش دانش‌آموزان و مربیان» و «بهره‌مندی مناسب و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی» بود.

اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در حاشیه این همایش، غرفه‌ دستاوردها و اطلاعات آماری از وضعیت استانداردسازی سامانه‏‌های گرمایشی مدارس و همچنین آخرین اطلاعات وضعیت فضاهای آموزشی مجموعه استان همدان را به نمایش گذاشت.

وزیر آموزش‌وپرورش، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل دفتر وزارتی و خیران مدرسه‌ساز ازجمله افرادی بودند که از غرفه نوسازی مدارس استان همدان بازدید به عمل آوردند.

در جریان این بازدید، محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش با فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت‌وگو کرد.

شناسه خبر 15704