شناسه خبر:16242
1398/10/22 09:51:52

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری دومین اردوی تیم‌ ملی وزنه‌برداری بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در سنندج خبر داد.

حامد جولائی از برگزاری دومین اردوی تیم‌ ملی وزنه‌برداری بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در مرکز استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این اردوی آمادگی از روز جمعه چهارم بهمن‌ماه به مدت سه هفته زیر نظر مربیان کادر فنی در سنندج آغاز می‌شود.

وی افزود: تیم‌ ملی وزنه‌برداری نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان بانوان کشور خود را برای بازی‌های آسیایی ازبکستان و قهرمانی غرب آسیایی در امارات آماده می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: بر اساس اعلام فدراسیون، در این مرحله از اردو 12 وزنه‌بردار به اردوی تیم‌های ملی فراخوانده شده و تمرینات آمادگی خود را زیر نظر «سعیده عبدالملکی و ژینا ویسی» به‌عنوان کادر فنی تیم، برگزار کرده و «الهام شیرانی» نیز به‌عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

وی بیان کرد: با دعوت فدراسیون وزنه‌برداری کشور «سعیده عبدالملکی» در مقام مربی تیم و «الناز باجلانی، شینا امانی و کیژان مقصودی» به‌عنوان ورزشکار به نمایندگی از استان کردستان در این مرحله از اردوی تیم‌ ملی حضور دارند.

جولائی گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اوایل بهمن‌ماه در ازبکستان و رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگ‌سالان غرب آسیا نیمه دوم اسفندماه سال‌ جاری به میزبانی امارات برگزار می‌شود.

 

شناسه خبر 16242