شناسه خبر:16348
1398/10/24 10:20:15

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با همکاری اداره‌ کل تبلیغات اسلامی مراسم ختم قرآن برای جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی با تسلیت واقعه سقوط هواپیمای مسافربری، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم ختم قرآن سراسری کشور برای جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین، به همین منظور مراسم ختم قرآن کرمانشاه سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی‌بن‌ابی‌طالب فرهنگیان فاز یک برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم کرمانشاه برای حضور در این مراسم پُرفیض، یاد جانباختگان سانحه هواپیمایی را گرامی‌ داشت و از خداوند منان علو درجات را برای ایشان خواستار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن تعداد زیادی از فرزندان ایران اسلامی مصیبت بزرگی بود که به‌وجود آمد، آن‌هم بعد از حلاوت انتقام سختی که از دشمنان گرفته شد و در تاریخ بی‌سابقه بود و همه را متأثر کرد.

حجت‌الاسلام احمدی تأکید کرد: خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 41 سال گذشته و اقتدار این نهاد انقلابی با داشتن نیروهای مخلص، شجاع، ایثارگر و شهادت‌طلبی همچون سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و سردار دلیر، حاجی‌زاده که خار چشم دشمنان بوده و هستند، ستودنی است.

شناسه خبر 16348