شناسه خبر:16442
1398/10/26 08:59:01

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه همدان از استقرار ایستگاه جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان توسط سپاه خبر داد.

علی بقایی روز گذشته با اشاره به استقرار ایستگاه جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان توسط سپاه اظهار کرد:‌ این ایستگاه در میدان فردوسی از ساعت هشت صبح تا ساعت 20 آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه این ایستگاه از دیروز فعال شده و تا زمانی که منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان نیاز به کمک داشته باشد فعال خواهد بود از مردم خواست در ارتباط با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مساعدت لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیازمندی‌های فعلی را پتو، آب معدنی، کنسرو و چادر عنوان کرد و گفت: ابعاد خسارت سیل در منطقه سیستان و بلوچستان بسیار بالاست که باید با همیاری یکدیگر به هموطنانمان در این منطقه محروم کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه با تمام توان در راستای کمک به مردم این منطقه وارد فعالیت شده است افزود: مردم ولایی استان همدان نیز که بارها دغدغه‌مندی خود را در کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان نشان داده‌اند این بار نیز دوشادوش سبزپوشان سپاه باری از دوش مردم این منطقه محروم بردارند.

شناسه خبر 16442