شناسه خبر:16485
1398/10/28 08:51:06

سپهرغرب، گروه خبر: مراسم تشییع پیکرهای چهار تن از شهدای سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی با حضور اقشار مختلف مردم همدان برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر چهار تن از شهدای سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی پنج‌شنبه گذشته با حضور مسؤولان، فرماندهان و اقشار مختلف مردم همدان از پیاده‌راه امام خمینی (ره) آغاز شد و تا مدرسه مرحوم آیت‌الله آخوند ملاعلی معصومی همدانی ادامه یافت.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، امام‌جمعه موقت همدان بر پیکر زهرا نقیبی، بهاره اسفندیاری، آنیسا صادقی و میترا نهاوندی چهار تن از شهدای این حادثه اقامه نماز کرد و پس از آن مردم همدان با سر دادن شعار «الله اکبر»، «لا اله الی الله»، «یا زهرا» و «یا حسین» پیکر مطهر این شهدا را تشییع کردند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز با تسلیت به خانواده‌های داغدار، اظهار کرد: از مسؤولان می‌خواهیم این موضوع را صادقانه و جدی مورد بررسی قرارداده و نتیجه تحقیقات را شفاف به مردم اعلام کنند.

وی با بیان اینکه اگرچه چندین فرضیه درباره سقوط این هواپیما وجود دارد، اما مطالبه‌گرانه خواهان بررسی موضوع و پاسخگویی مسؤولان مربوطه در این زمینه هستیم، تصریح کرد: از افرادی که صادقانه با مردم سخن گفته و با پذیرش مسؤولیت این حادثه، از مردم عذرخواهی کردند، تشکر می‌کنیم.

امام‌جمعه شهر همدان خطاب به خانواده‌های داغدار نیز گفت: همه ما داغدار این حاثه هستیم، چراکه تلخی آن کام همه ملت ایران را تلخ کرد و امیدواریم ابراز همدردی ما را بپذیرید.

شناسه خبر 16485