شناسه خبر:16723
1398/11/2 10:06:08

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: نخستین محموله کمک‌های مردمی و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

منصور کریمی‌فرد شامگاه دوشنبه گذشته اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان که از استان‌های محروم کشور است و هم‌وطنان ما در این منطقه بر اثر سیلاب دچار سختی شده‌اند، نخستین محموله کمک‌های مردمی و پایگاه‌های مقاومت شهرستان پلدختر برای سیل‌زدگان این استان ارسال شد.

وی افزود: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر به‌صورت ثابت و سیار کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سطح شهر وروستاها را آغاز کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: در جریان وقوع سیل فروردین‌ماه امسال شهرستان پلدختر دچار خسارات فراوانی شد که سیل مهربانی ملت ایران دغدغه سیل‌زدگان را مرتفع کرد.

وی افزود: مردم انقلابی و نوع‌دوست شهرستان پلدختر همواره در عرصه‌های مختلف کمک‌رسانی پیشتاز بوده و در این عرصه نیز خوشبختانه خوب عمل کردند.

کریمی‌فرد یادآور شد: کمک‌های نقدی به سیل‌زدگان سیستانی نیز در شهرستان پلدختر درحال جمع‌آوری است و سه محموله شامل اقلام خوراکی، پتو و وسایل بهداشتی جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده سیستان ارسال شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: سپاه و بسیج به‌عنوان نیروهای مردمی همواره در شرایط سخت کنار مردم بوده‌اند و با هماهنگی‌های انجام‌شده در راستای کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده در سیل اخیر، کلیه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن آماده هستند.

شناسه خبر 16723