شناسه خبر:16985
1398/11/12 09:02:24

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، موفق به کشف دو هزار و 520 ثوب لباس قاچاق در این استان شدند.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح پنجشنبه گذشته با اشاره به کشف دو هزار و 520 ثوب لباس قاچاق، اظهار کرد: پس از دریافت اخباری مبنی بر انتقال محموله قاچاق از بنادر جنوبی به سمت همدان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدام‌های کنترلی، خودروی پژو 405 متهم در زمان ورود به حوزه استحفاظی استان همدان شناسایی و طرح پلیس برای توقیف این خودرو آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در یک اقدام ضربتی خودروی قاچاقچی را توقیف و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سردار کامرانی‌صالح عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو مشخص شد که متهم لباس زنانه قاچاق را با چادر مشکی پوشانده‌است که پس از محرز شدن تخلف، پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع و متهم تحویل دادگاه شد.

طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط دبیر ستاد قاچاق کالا و ارز استانداری همدان، 120 هزار ثوب پوشاک از ابتدای امسال در این استان کشف و ضبط شده‌است.

شناسه خبر 16985