شناسه خبر:17075
1398/11/14 09:46:10

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهر کرمانشاه از سامان‌دهی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس این شهر با هدف افزایش رفاه شهروندان در استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی شهر کرمانشاه، سجاد سلیمانی با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی اظهار کرد: نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس علاوه‌بر افزایش رفاه شهروندان در زیباسازی و ارتقای کیفیت مبلمان شهری نیز تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ایستگاه‌ اتوبوس‌های درون‌شهری یکی از مسائل مهم شهری است، گفت: ایجاد ایستگاه‌های جدید و همچنین نوسازی ایستگاه‌هایی که از قبل وجود داشته، در دستور کار سازمان اتوبوس‌رانی شهر کرمانشاه قرار دارد.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهر کرمانشاه به برنامه‌های این سازمان جهت رفع مشکلات ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر با حمایت شهردار کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: ایستگاه‌های مسیر بلوار تا میدان فردوسی نوسازی و جایگزین شده‌اند و در آینده نزدیک در سطح شهر اجرایی و نصب می‌شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سال آتی نوسازی و بازسازی بخشی عظیمی از ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر کرمانشاه است، خاطرنشان کرد: درتلاش هستیم به شکلی عمل کنیم تا همشهریان طی زمان‌های حضور در این ایستگاه‌ها ضمن رضایت، با مشکلی روبه‌رو نباشند.

سلیمانی تصریح کرد: ایستگاه اتوبوس جزء ملزومات زندگی در شهر محسوب می‌شود، چراکه مکانی است برای مسافران منتظر با امکان محفوظ ماندن از شرایط جوی که طراحی مناسب آن باعث جذب مردم، انگیزه برای استفاده بیشتر از امکانات عمومی، کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و آلودگی محیط خواهد شد.

شناسه خبر 17075