شناسه خبر:17403
1398/11/24 20:46:11
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راهداری گردنه اسدآباد؛

توجه به تجهیزات راهداری دارای اهمیت بوده و در نحوه خدمات‌رسانی مؤثر است

سپهرغرب، گروه خبر: معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه رصد جاده‌ها در شرایط مختلف موجب شناخت نقاط ضعف و تلاش برای برطرف کردن کاستی‌ها می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر بررسی وضعیت راه‌ها، توجه به تجهیزات راهداری نیز دارای اهمیت بوده و در نحوه خدمات‌رسانی مؤثر است.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، عبدالهاشم حسن‌نیا و هیئت همراه از فعالیت‌های شبانه‌روزی راهداران استان همدان در گردنه اسدآباد بازدید کردند و ضمن دیدار با راهداران این راهدارخانه و مسؤولان و کارکنان اداره کل استان، آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان همدان را بررسی کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت بررسی وضعیت جاده‌ها به‌ویژه در زمان برف و کولاک، اظهار کرد: بازدیدهایی که بدون اطلاع قبلی انجام می‌شود، واقعیت‌های موجود را روشن می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: با توجه به شرایط جوی و استمرار استفاده از جاده‌ها، راهداری پیوسته در تلاش است تا ایمنی و تردد روان را در جاده‌ها حفظ کند.

حسن‌نیا با بیان اینکه رصد جاده‌ها در شرایط مختلف موجب شناخت نقاط ضعف و تلاش برای برطرف کردن کاستی‌ها می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر بررسی وضعیت راه‌ها، توجه به تجهیزات راهداری نیز دارای اهمیت بوده و در نحوه خدمات‌رسانی مؤثر است.

وی همچنین توجه به نحوه خدمات‌رسانی در بخش حمل‌ونقل با ناوگان عمومی را مورد تأکید قرار داد.

منصور فخاران، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری نیز در ادامه هدف از سفر به منطقه غرب را توجه به امر راهداری برشمرد و گفت: در شرایط جوی فصل زمستان، دل‌گرمی و ایجاد انگیزه برای تلاشگران این عرصه از اصول حرفه‌ای است.

 

شناسه خبر 17403