شناسه خبر:17774
1398/12/5 09:47:13

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل اکیپ ویژه برای نظارت بر عرضه انواع ماسک و محصولات ضدعفونی‌کننده در بازار خبر داد و گفت: با هرگونه گران‌فروشی، عدم عرضه و احتکار این محصولات برخورد جدی خواهد شد.

داریوش جودکی اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های مردمی که درباره تخلفات برخی مراکز عرضه محصولات بهداشتی و داروخانه‌ها در زمینه عرضه ماسک و محصولات ضدعفونی‌کننده به دست ما رسیده، تصمیم بر این شد که اکیپ ویژه‌ای برای نظارت در این خصوص فعال شود.

وی ادامه داد: این اکیپ متشکل از بخش‌های مختلف ازجمله تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و غیره است و داروخانه‌ها و خصوصاً مراکز خصوصی عرضه محصولات بهداشتی را در دو نوبت صبح و بعدازظهر رصد خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این نظارت‌ها با هرگونه گران‌فروشی، احتکار و عدم عرضه ماسک و محصولات بهداشتی برخورد خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم برخی با سودجویی و سوء استفاده از شرایط، باعث التهاب بازار شوند.

به گفته جودکی مردم نیز باید درصورت مشاهده مراکز متخلف مراتب را با سامانه 135 و یا از طریق پیامک 300000135 با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

وی با اشاره به تصمیماتی که برای عرضه ماسک و محصولات بهداشتی وجود دارد، یادآور شد: با عرضه گسترده این محصولات مشکلاتی که اکنون وجود دارد، مرتفع می‌شود.

شناسه خبر 17774