شناسه خبر:17810
1398/12/6 08:32:57

سپهرغرب، گروه خبر: معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان از آماده‌باش راهدارخانه‌های همدان خبر داد و گفت: 34 راهدارخانه تأمین مصالح شده‌است.

حمید پرورشی‌خرم از آمادگی راهداری همدان برای مدیریت راه‌های استان طی دو روز پربارش امروز و فردا، اظهار کرد: همواره قبل از پیش‌بینی هر بارشی تجهیزات و ماشین‌آلات، به‌روز می‌شود تا مشکلی در زمان بارندگی نباشد.

وی از تأمین مصالح مورد نیاز راهدارخانه‌ها اعم از شن، ماسه و نمک خبر داد و تصریح کرد: 34 راهدارخانه، تأمین مصالح شده‌است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، افزود: 270 مورد ماشین‌آلات راهداری نیز تعمیر‌شده و در صورت لزوم با بخش‌های خصوصی نیز برای مواقع اضطراری هماهنگی صورت گرفته‌است تا ماشین‌آلات در اختیار قرار گیرد.

وی یادآوری کرد: از دیروز ساعت 14 همه عوامل راهداری و حتی مدیرکل و معاون در راهدارخانه‌ها مستقر هستند تا در صورت بارش پرحجم، خدمات‌رسانی به‌موقع انجام شود.

پرورشی‌خرم با بیان اینکه با توجه به احتمال وقوع سیلاب و بارندگی، بیل مکانیکی نیز در نظر گرفته شده، اذعان کرد: به تمام نیروها مأموریت دادیم که ابنیه فنی و پل‌ها به لحاظ آب‌گرفتگی بازبینی شود و بر این اساس 90 درصد پل‌ها از گِل‌ولای پاک شده‌است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه با تمام توان برای مواجهه با بحران و آب‌گرفتگی آمادگی داریم، ادامه داد: جلسات ستاد بحران تشکیل و وظیفه هر کسی هم مشخص شده‌است تا مشکلی بروز نکند.

 

شناسه خبر 17810