شناسه خبر:18159
1398/12/14 11:02:51

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس جامعه هتلداران استان کردستان گفت: هرگونه پذیرش و اسکان مسافر و افراد مبتلا به ویروس کرونا در هتلهای کردستان را تکذیب می‌نماییم.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، عبدالحمید حمیدی بیان کرد: باتوجه به شایعه‌پراکنی اخیر در بعضی از کانال‌های فضای مجازی استان مبنی بر پذیرش و اسکان افرادی مبتلا به ویروس کرونا در هتل‌های کردستان، بدینوسیله موضوع را قویاً تکذیب مینمایم.

رئیس جامعه هتلداران استان کردستان در این راستا عنوان کرد: جهت اطلاع عموم هموطنان و گردشگران علاقه مند به سفر به استان کردستان، تمامی واحدهای اقامتی زیر نظر این جامعه براساس قوانین و مقررات جاری اقدام به پذیرش و اسکان مسافر می‌نمایند که یکی از قوانین سالم بودن و دوری از هرگونه مریضی افراد است که پذیرشگران مراکز اقامتی سطح استان آموزش‌های لازم را در این خصوص دیده اند.

حمیدی با اشاره به بازرسی و نظارت مداوم بازرسین مرکز بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری از کلیه تاسیسات گردشگری افزود: تاکنون مورد مشکوکی به مراکز اقامتی استان مراجعه ننموده و با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته شده در این خصوص، وقوع هرگونه مورد مشکوک را سریعاً به مراکز نظارتی، بهداشتی و انتظامی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی با بیان این موضوع خاطر نشان کرد: علاوه بر این موارد، اسامی کامل وآمار دقیق تمامی مسافران پذیرش شده در هتل‌ها بصورت آنلاین در سامانه اداره کل اماکن نیروی انتظامی ثبت و قابل رویت است.

رئیس جامعه هتلداران استان کردستان اضافه کرد: این جامعه پیگیری و شناسائی شایعه‌پراکنانی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند از طریق پلس فتا و مقام‌های قضائی استان را حق قانونی خود دانسته و از اهالی نجیب استان و گردشگران دوستدار فرهنگ، تاریخ و هنر کردستان تقاضا دارد به چنین شایعاتی توجه نکنند.

شناسه خبر 18159