شناسه خبر:18208
1398/12/15 12:58:33
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

کشف اقلام بهداشتی و دستگیری چند محتکر

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری محتکران و کشف مقادیری مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی در این استان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس لرستان، حاجی‌محمد مهدیان‌نسب گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با فروش و عرضه خارج از شبکه کالا و مواد بهداشتی و پزشکی با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، مأموران انتظامی استان طی گشت‌زنی و کنترل‌های نامحسوس از احتکار مقادیر زیادی محصولات بهداشتی مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان‌های بروجرد،کوهدشت و دلفان تعداد 12 هزار جفت دستکش لاتکس و همچنین مقدار 900 لیتر الکل کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص سه نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته این محصولات بهداشتی به‌زودی به شبکه توزیع رفته و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مهدیان‌نسب در ادامه یادآور شد: خادمان مردم در نیروی انتظامی با محتکران مواد بهداشتی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، به‌شدت برخورد خواهد کرد.

وی در پایان از هم‌وطنان خواست: درصورت مواجهه با موارد مشکوک همچون حمل و فروش محصولات بهداشتی و ضد عفونی به‌خصوص در شرایطی که مردم نیاز به این کالاها دارند، طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، موضوع را اطلاع دهند.

شناسه خبر 18208