شناسه خبر:18354
1398/12/20 08:58:24

سپهرغرب، گروه خبر: مراسم روز درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی با حضور مدیران و جمعی از کارکنان نیروگاه شهید مفتح برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، در مراسمی که در آستانه سالروز ولادت حضرت علی ابن ابیطالب (ع) برگزار شد، ابتدا مدیرعامل نیروگاه در سخنانی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت امام علی (ع) و گرامیداشت روز درخت‌کاری بر لزوم کاشت درخت، گسترش فضای سبز و حفظ محیط زیست تأکید کرد.

عبدالمجید دیناروند با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام (ص) در خصوص اهمیت درخت‌کاری مبنی بر اینکه کسی که درختی بکارد، خداوند نیز برای او در بهشت درختی می‌کارد در ادامه از تلاش و کوشش کارکنان حوزه معاونت مالی و پشتیبانی در خصوص تولید و پرورش گل و گیاه و توسعه فضای نیروگاه قدردانی کرد.

وی در بخشی از سخنان خود به اقدامات صورت‌گرفته در خصوص پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجموعه نیروگاه و تولید قابل توجهی مواد ضدعفونی کننده در آزمایشگاه شیمی نیروگاه اشاره و تصریح کرد: بدون شک با توکل بر خدا و کمک همه هم‌وطنان عزیز بر این ویروس غلبه خواهیم کرد.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح در پایان از زحمات بی‌وقفه همکاران مالی و پشتیبانی، شیمی، ایمنی و پدافند غیرعامل، بهداشت و همه بخش‌هایی که به نوعی در اجرای طرح‌های پیشگیرانه در راستای مقابله شیوع ویروس کرونا نقش بسزایی داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ هر یک از همکاران شرکت‌کننده در این مراسم یک اصله نهال کاشتند و این نهال به نام همان همکار به ثبت رسید.

شناسه خبر 18354