شناسه خبر:18358
1398/12/20 09:43:17

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تعطیلی فضاها و مکان‌های ورزشی زیر پوشش این اداره تا پایان سال تمدید شد.

حمدالله چاروسایی روز گذشته اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذشده و در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، همه باشگاه‌های خصوصی و دولتی و نیز مجموعه‌های ورزشی در سطح استان همدان تا پایان سال تعطیل شد.

وی اضافه کرد: با تعطیلی فضاهای ورزشی، همه دوره‌های تمرینی، آموزشی و مسابقاتی نیز در سطح هیئت‌های ورزشی استان تعطیل خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: این تمهیدات به‌منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران همدان به بیماری کروناویروس اتخاذشده تا از بروز چنین بیماری در بین شهروندان جلوگیری شود.

چاروسایی خاطرنشان کرد: البته ادارات ورزش و جوانان سطح استان همدان باز هستند و خدمات لازم به جامعه ورزشکار ارائه می‌شود.

وی در خصوص دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر در اختیار گذاشتن فضاهای ورزشی در صورت قرنطینه، اذعان کرد: این امکان در همدان نیز وجود دارد البته تاکنون هیچ درخواست رسمی از سوی ستاد استانی پیشگیری از کرونا برای این اقدام صورت نگرفته‌است.

چاروسایی با تمجید از تبلیغات و اطلاع‌رسانی بسیار مطلوب برخی هیئت‌های ورزشی در سطح استان پیرامون راهکارهای لازم در پیشگیری از کرونا، افزود: تمامی این اقدام‌ها همسو با سیاست‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا انجام می‌شود.

هم‌اینک بیش از 85 هزار ورزشکار در قالب بیش از 300 سالن ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند.

شناسه خبر 18358