شناسه خبر:18399
1398/12/21 08:44:49

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان از کشف دو هزار لیتر الکل صنعتی قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان همدان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح روز گذشته اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل الکل صنعتی قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به همدان با یک دستگاه وانت نیسان، مأموران یگان امداد شهرستان همدان در سه‌راهی شهرک فرهنگیان مستقر شدند و حین کنترل خودروهای عبوری این خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: طی بازرسی از این خودرو دو هزار لیتر الکل صنعتی قاچاق و فاقد مجوز کشف و دو نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سردار کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را 6 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از کشف 14 هزار و 550 جفت دستکش ایرانی احتکار شده با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد طی روز گذشته خبر داد.

وی یادآوری کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر احتکار دستکش ایرانی توسط یک واحد صنفی عرضه محصولات یکبارمصرف در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار کامرانی‌صالح افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی قضائی، مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به اتفاق بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از این واحد صنفی بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان ابراز کرد: در نتیجه این بازدید تعداد 14 هزار و 550 جفت دستکش یک‌بارمصرف ایرانی احتکار شده کشف و پرونده متهم تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان 9 میلیون ریال برآورد شده‌است با تأکید بر نیاز مردم به لوازم بهداشتی طی روزهای اخیر، گفت: طرح برخورد با محتکران لوازم بهداشتی باشدت هر چه بیشتر ادامه دارد.

سردار کامرانی‌صالح اذعان کرد: برخورد پلیس و دستگاه قضائی با قاچاقچیان و محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم، جدی است و شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و گزارش در این خصوص، با پلیس 110 تماس بگیرند.

 

شناسه خبر 18399