شناسه خبر:18406
1398/12/21 09:03:48

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل‌ونقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه تاکسی‌داران همدان در کنترل ویروس کرونا و مشکلات ناشی از پول خرد می‌توانند نسبت به گرفتن دستگاه کارت‌خوان سیمکارت اقدام کنند، گفت: تمدید تاریخ پروانه فعالیت تاکسی‌داران نیز تا یکم خردادماه تمدید شده‌است.

میلاد کریمی اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حل مشکلات ناشی از پول خرد بین تاکسیرانان و مسافران، طی هماهنگی با بانک صندوق‌ کارآفرین، رانندگان در صورت تمایل به دریافت دستگاه کات‌خوان سیم‌کارت می‌توانند از 21 اسفندماه نسبت به ثبت‌نام و گرفتن معرفی‌نامه به روابط عمومی مدیریت تاکسیرانی شهرداری مراجعه کنند.

وی از آموزش تاکسی‌داران برای کنترل ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: با آموزش تاکسیرانان و در اختیار قراردادن و سایل مورد نیاز، سعی به کنترل شیوع ویروس کرونا داریم.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل‌ونقل بار و کالای شهرداری همدان، ادامه داد:‌ در این راستا اقدام به آموزش تاکسیرانان با در اختیار گذاشتن مواد اولیه ضدعفونی و ترکیب با آب در درصدهای مختلف برای ضدعفونی سطوح داخلی و خارجی تاکسی‌ها توسط کارشناسان مجرب کرده‌ایم.

وی بیان کرد:‌ البته به‌منظور تسریع و رفاه حال تاکسیرانان در امر ضدعفونی، اقدام به تهیه پمپ‌های مناسب کردیم و در اختیار نمایندگان خطوط قرار دادیم.

کریمی با اشاره به توزیع پمپ‌های ضدعفونی‌کننده برای سطوح داخلی وخارجی تاکسی‌ها، یادآوری کرد: محلول ضدعفونی‌کننده ترکیبی، 95 درصد برای سطوح خارجی و 45 درصد برای سطوح داخلی به نمایندگان خطوط تاکسیرانان تحویل داده شده‌است.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل‌ونقل بار و کالای شهرداری همدان افزود: به‌منظور رفاه حال تاکسیرانان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رانندگان برای تمدید تاریخ پروانه فعالیت خود در صورت اتمام آن، نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند یکم خردادماه سال 99 برای تمدید مجدد به مدیریت تاکسیرانی مراجعه کنند.

شناسه خبر 18406