شناسه خبر:18509
1398/12/24 09:24:13

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: غار شگفت‌انگیز علیصدر، نوروز 1399 در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

غلامحسین تقوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: غار شگفت‌انگیز علیصدر، نوروز 1399 در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

وی افزود: به‌منظور سلامت هم‌وطنان بازدید گردشگران به‌‌دلیل شیوع ویروس کرونا از غار علیصدر تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همچنین از گردشگران و هم‌استانی‌ها تقاضا کرد تا اطلاع ثانوی برای بازدید از این مجموعه گردشگری به علیصدر سفر نکنند.

تقوی تصریح کرد: مجموعه تفریحی- توریستی شرکت سیاحتی علیصدر به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری غرب کشور در طول سال و به‌ویژه در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی همواره یکی از جاذبه‌های گردشگرپذیر استان همدان است که نوروز 1399 برای حفظ سلامت گردشگران، امکان پذیرش بازدیدکننده در آن نخواهد بود.

مجموعه شورا و دهیاری روستاهای هدف گردشگری اعلام کرده‌اند از پذیرش مهمانان نوروزی معذور خواهند بود و هم‌وطنان از سفر به این مناطق در تعطیلات نوروز 99 خودداری کنند.

 

در روزهای اخیر به واحدهای اقامتی و بوم‌گردی روستاها و شهرهای گردشگرپذیر استان همدان از سوی نهادهای متولی هشدارهای لازم داده شده که از پذیرش مهمانان خودداری کنند و در صورت انجام این کار پلمب خواهند شد.

 

 

شناسه خبر 18509