شناسه خبر:19028
1399/1/8 16:00:27

این روزها دو تن از عکاسان جوان همدان با ابتکاری جالب اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی عکس کرده‌اند تا در روزهای مقابله با کرونا و خانه نشینی، این بار مردم از طریق فضای مجازی  پا به نمایشگاه گذاشته و با دقت عکس‌هایشان را مورد بررسی قرار دهند.

 کیانوش رضایی از عکاسان این نمایشگاه در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: قرار بود این نمایشگاه عکس را به همراه محمدرضا قاسمی هنر در ایام نوروز برپا کنیم اما با شیوع کرونا و تعطیل شدن مراکز فرهنگی تصمیم گرفتیم در یک اقدام ابتکاری این نمایشگاه را به صورت مجازی در فضای اینستاگرام برگزار کنیم.

 

وی بیان کرد: نمایشگاه مجازی عکس بهارانه ما از چهارم فروردین ماه آغاز شده و افراد می‌توانند روزانه با مراجعه به دو پیچ اینستاگرام به نشانی     www.instagram.com/kiyanr68 و www.instagram.com/mojahed_mohamadreza  از  این نمایشگاه بازدید کنند. 

این عکاس همدانی افزود: در این نمایشگاه که تا کنون مورد استقبال مردم و حتی عکاسان قرار گرفته است 10 قطعه عکس از من و 10 قطعه عکس نیز با موضوعات مختلف از آقای قاسمی هنر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا پایان شیوع کرونا ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: پس از پایان بیماری کرونا این عکس‌ها نیز از روی هر دو پیچ اینستاگرام پاک خواهند شد.

رضایی ابراز کرد: با توجه به استقبال دیگر عکاسان همدانی قرار است این نمایشگاه با همکاری تعداد بیشتری از عکاسان به صورت مجازی برگزار شود.

برخی از تصاویر به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه مجازی را می‌توانید در تسنیم ملاحظه کنید.

ویروس کرونا ,

ویروس کرونا , ویروس کرونا ,

ویروس کرونا , ویروس کرونا ,

ویروس کرونا ,

ویروس کرونا ,

ویروس کرونا ,

ویروس کرونا , ویروس کرونا ,

 


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 19028