شناسه خبر:19349
1399/1/18 10:14:40
کاپیتان سپاهان زادگاهش را فراموش نکرد

قهرمانان ورزشی نهاوند وسط کارزار کرونا

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت فوتبال نهاوند گفت: چند نفر از قهرمانان ورزشی رشته مختلف این شهرستان در خط اول مبارزه با کرونا هستند.

شهریار شمس در گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای عملیات مقابله با شیوع کرونا چند نفر از قهرمانان ورزشی رشته‌های مختلف ورزشی این شهرستان در خط اول مبارزه با این بیماری منحوس هستند.

وی افزود: از سوی مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان 250 بسته بهداشتی و ضدعفونی برای گندزدایی معابر روستای ملوسان نهاوند اهدا شد.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند اضافه کرد: این بسته‌های اهدایی به منظور توزیع بین اهالی و گندزدایی معابر روستای ملوسان روز گذشته در اختیار آنها قرار داده شده است.

شمس یادآور شد: در همین راستا جمعی از فوتبالیست‌های شهرستان نیز همکاری گسترده‌ای در ضدعفونی معابر نهاوند و کمک مالی به کادر درمانی طی رورهای گذشته داشتند.

وی گفت: فرهاد ادیب بازیکن سابق تیم فوتبال پاس از ابتدای شیوع کرونا اقدامات زیادی را در ضد عفونی معابر شهر داشته و حمید جهانیان از پیشکسوتان فوتبال این شهرستان نیز 60 میلیون تومان برای خرید لباس‌های مخصوص کادر درمانی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان اهدا کرده است.

شناسه خبر 19349