شناسه خبر:19493
1399/1/21 19:34:26

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سه‌نفره توزیع‌کننده چک‌پول‌های جعلی 500 هزار ریالی در این استان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه «علی اسدبیگی» در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار رسیده مبنی براینکه دو نفر مرد و یک خانم جوان درحال توزیع چک‌پول‌های جعلی50 هزار تومانی هستند، تحقیقات درخصوص صحت و سقم موضوع انجام گرفت.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت که با تلاش مأموران، یکی از متهمان و مخفیگاه وی شناسایی شد.

این مقام مسئول بیان کرد: مأموران پلیس با رعایت موازین قانونی، وارد مخفیگاه متهم شدند و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: در بازرسی به‌عمل‌آمده از منزل متهم، تعداد 471 قطعه چک‌پول 50 هزار تومانی جعلی معادل 235 میلیون و 500 هزارریال کشف و مبلغ 25 میلیون ریال نیز که بابت فروش چک‌پول‌های جعلی و تقلبی به‌دست آمده بود، کشف شد.

وی بیان کرد: دو متهم دیگر نیز پس از شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند که آن‌ها در اظهارات خود معترف بودند چک‌پول‌ها را از استان‌های غربی و از فردی ناشناس خریداری کرده‌اند.

سرهنگ اسدبیگی گفت: متهمان به دادسرا معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان خواست: با شناسایی چک‌پول‌های اصلی از تقلبی درصورت برخورد با موارد مشابه، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

شناسه خبر 19493