شناسه خبر:19901
1399/2/1 01:02:47

سپهرغرب، گروه ورزشی: بازیکن تیم فوتبال لیگ برتری وچان کردستان گفت: تیم وچان شانس قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان را داشت، اما گاهی نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد.

فروغ موری در گفت‌وگویی اظهار کرد: در این روزهای قرنطینه در خانه می‌مانیم و یک ساعت تمرینات بدنسازی انجام می‌دهیم. باید دید شرایط به چه شکلی پیش می‌رود و شاید تا پایان اردیبهشت‌ماه وضعیت موجود نسبت به ویروس کرونا بهتر شود، اما هنوز چیزی مشخص نیست.

وی تصریح کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه را که درنظر بگیریم، سه ماه می‌شود که بازیکنان از مسابقات ورزشی دور بوده‌اند و این مدت زمان به بدن ورزشکاران آسیب وارد می‌کند. یک‌سری از بازیکنان حتی تمرینات بدنسازی هم نداشته‌اند.

موری افزود: تیم‌هایی که در رده سوم و چهارم جدول قرار دارند و تیم‌های پایین جدولی، نظرشان بر این است که مسابقات را برگزار کنند، اما یک‌سری دیگر از بازیکنان و باشگاه‌ها خواستار اتمام لیگ هستند، باید دید نظر اکثریت بر کدام است.

بازیکن تیم وچان کردستان در ادامه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما در جایگاه دوم جدول قرار دارد و ادامه یا اتمام لیگ فرقی برایمان ندارد. شرایط بازی‌های امسال خوب بود و شانس قهرمانی هم داشتیم، اما فوتبال گاهی روی خوشش را نشان نمی‌دهد؛ جای شکرش باقیست که تیم سنندج توانست مقام بیاورد و سمیه خرمی از تیم ما، عنوان خانم گلی را کسب کرد.

شناسه خبر 19901