شناسه خبر:20764
1399/2/13 21:21:41
استاندار همدان مطرح کرد:

کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، بدون شک ما قدردان تلاش کارگران عزیزمان هستیم.

سید سعید شاهرخی، روز شنبه در نشست صمیمی با جامعه کار و تولید و تشکل‌های‌کارگری به مناسبت روز جهانی کارگر استان با اشاره به اهمیت جایگاه و کارگر، گفت: از سیاست‌ها و برنامه‌های بااولویت استان تکریم و قدردانی از کارگران است.

وی در ادامه افزود: نگاه جامعه اسلامی و به تبع آن جمهوری اسلامی به کار و کارگر نگاهی ارزشمند، معنوی و شایسته است. مردم و اقشار مختلف نیز همیشه قدردان کارگران بوده و هستند‌.

شاهرخی گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید» نام گرفته، ضروری است که به جامعه کارگری، تولیدکنندگان و صنعتگران توجه ویژه‌تری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کارگران، نقش کلیدی در تولید دارند، اضافه کرد: چرخه اقتصاد و تولید با تلاش این قشر به گردش درمی‌آید و به عنوان تلاش‌گران عرصه کار و تولید در هر جامعه‌ای موجب رشد و شکوفایی اقتصادی می‌شوند.

استاندار همدان، با اشاره به این‌که در سال جهش تولید باید توجه ویژه‌ای به کارگران شود تاکید کرد: رسالت ما در سال جاری توجه بیشتر به تولید، اشتغال و معیشت است.

وی ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها، حمایت از سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی طرح‌‌های اقتصادی و حمایت از تولید را از جمله برنامه‌های استان همدان در سال جهش تولید برشمرد.

شاهرخی افزود: امروز اگر اقتصاد جمهوری اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می‌کند مدیون همت و غیرت کارگران و تولید کنندگان است.

وی در ادامه با اشاره به توزیع سبد کالا گفت: سازمان صمت طبق درخواست کارگران و مجامع کارگری استان، سازوکاری بیاندیشد که توزیع سبد‌های کالا، با دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد تا به دست صاحبان اصلی آن‌ها برسد. با توجه به اهمیت و ارزش مقام و جایگاه کارگران در استان، سزاوار است مطالبات‌شان محقق شود‌. سعی می‌شود مشکلات و مسائل کارگران استان را با رایزنی در سطح وزارت‌خانه مرتفع کنیم.

شناسه خبر 20764