شناسه خبر:21290
1399/2/21 00:22:14

سرپرست استقلال تغییر نمی‌کند

با وجود شایعاتی که به راه افتاده قرار نیست سرپرست تیم فوتبال استقلال تغییر کند.

بعد از انتخاب سعید رمضانی به عنوان سرپرست پست معاونت ورزشی استقلال این شایعه به وجود آمد که قرار است او از سمت سرپرستی این تیم کنار برود.

در این بین شایعات زیادی به راه افتاد که فرهاد مجیدی درخواست کرده فرزاد برادرش به عنوان سرپرست استقلال منصوب شود.

با این حال ظاهرا فرهاد مجیدی تصمیمی برای تغییر سرپرست تیمش ندارد و حداقل تا پایان فصل سعید رمضانی به کار خود ادامه خواهد داد و تا این لحظه صحبتی از حضور فرزاد مجیدی در استقلال مطرح نشده است.

سعید رمضانی بعد از جواد زرینچه و ستار همدانی سومین سرپرست این فصل استقلال محسوب می‌شود که مدت طولانی‌تری نسبت به دو نفر قبلی در این پست دوام آوره است.

 

 یزدانی در رتبه چهاردهم جوان‌ترین قهرمانان المپیک

اتحادیه جهانی کُشتی در گزارشی اسامی 15 تن از جوان‌ترین و مسن‌ترین قهرمانان کُشتی آزاد تاریخ المپیک را آورده است.

در فهرست منتشره اتحادیه جهانی کُشتی نام حسن یزدانی، قهرمان کشورمان نیز قرار دارد که در رتبه چهاردهم جوان‌ترین قهرمانان المپیک قرار گفته است.

 

عابدزاده در بین 5 دروازه بان برتر لیگ پرتغال

لیگ پرتغال در این فصل سه بازیکن ایرانی را در تیم‌های مختلف داشت اما قدیمی‌ترین آن‌ها در این لیگ امیرعابدزاده دروازه‌بان تیم ماریتیمو است.

امیرعابدزاده فصل خوبی را با ماریتیمو پشت سر می‌گذاشت که مسابقات تعطیل شد. او که شروع فصل را به خاطر بازی‌های ملی و سپس مصدومیت از دست داده بود در ادامه کار را گرفت و توانست در ترکیب ماریتیمو عملکرد خوبی داشته باشد و بارها به عنوان بازیکن زمین انتخاب شد.

وبسایت bolanarede در این کشور اقدام به انتخاب 5 دروازه‌بان برتر این فصل از رقابت‌ها کرده است که در بین آن‌ها نام امیر عابدزاده هم دیده می‌شود.

 

لیگ جهانی والیبال ملت‌های 2020 رسما لغو شد

طبق اعلام رییس فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های 2020 قطعا برگزار نمی‌شود.

در حالی‌که پیش از این فدراسیون جهانی والیبال از به تعویق افتادن لیگ ملت‌های 2020 خبر داده بود، حالا تصمیم برای لغو کامل این مسابقات نهایی شده است.

برخی از رسانه‌های خارجی از لغو این مسابقات خبر دادند و داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران در گفت‌و‌گوی خود با برنامه ورزش و مردم این خبر را تایید کرد.

با اینکه فدراسیون جهانی والیبال به واسطه درآمدزایی بالا از برگزاری لیگ ملت‌ها علاقه‌ای به لغو مسابقات نداشت و ابتدا آن را به بعد از المپیک موکول کرد، اما در نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو از لغو قطعی مسابقات لیگ ملت‌های 2020 خبر داده است.

 

تحول جدیددر فوتبال آسیا؛ VAR در لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تلاش است تا در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان از سیستم ویدئویی داوری استفاده کند.

درحالی‌که هنوز زمان برگزاری ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست، کنفدراسیون قاره کهن درتلاش است تا زمینه استفاده سیستم ویدئویی داوری در ادامه این مسابقات را فراهم کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به باشگاه‌ها و فدراسیون‌های درگیر با لیگ قهرمانان آسیا از تلاشش برای تست این سیستم و استفاده از آن در ادامه مسابقات خبر داده است.

 

 پایان قهر دختر شطرنج‌باز از تیم ملی

ساراسادات خادم‌الشریعه، یکی از برترین شطرنج‌بازان ایران در سال‌های اخیر، روز شنبه در محل فدراسیون حاضر شد و برای حضور در تیم ملی اعلام آمادگی کرد.

خادم‌الشریعه که چندی پیش به‌صورت ناگهانی روی صفحه اینستاگرام خبر از انصراف از تیم ملی داده بود، ضمن دیدار با فرهاد نیکوخصال سرپرست فدراسیون، گفت‌وگویی با او، نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون پیرامون اتفاقات اخیر انجام داد.

بانوی شطرنج‌باز ایران در این حضور اعلام کرد که همچون گذشته در خدمت تیم ملی بوده و سعی در برافراشتن پرچم ایران در میادین بین‌المللی خواهد داشت و در مسابقات آنلاینی که فدراسیون جهانی بین 10 بانوی برتر جهان برگزار می‌کند، حضور می‌یابد.

شناسه خبر 21290